NA TITULNÍ STRANĚ 97. ČÍSLA PAŘÁTU JSOU AUTOPSY
Spolu s DEATH a POSSESSED patří AUTOPSY mezi nejlegendárnější jména extrémního metalu v Kalifornii. Ocitli se u úplných počátků stylu, když přitvrdili heavy metal. Než k tomu došlo, spoluzakladatel AUTOPSY Chris Reifert stačil nabubnovat legendární „Scream, Bloody, Gore“. Ač po boku Chucka v DEATH vydržel jen rok a půl, už jen tato anabáze z něj učinila v přeneseném slova smyslu nesmrtelného. Ne nadarmo se říká, že cesty osudu jsou nevyzpytatelné. Nebýt Chrisova odchodu z DEATH, kdo ví, jak by to bylo s AUTOPSY. Zejména jejich první dvě alba „Severed Survival“ (1989) a „Mental Funeral“ (1992) se už dávno stala žánrovou klasikou. Chrise to dodnes překvapuje, respektive dodnes neskrývá překvapení z tak kvalitních výsledků, protože nahrávání obou alb bylo velmi divoké.
V roce 1995 se AUTOPSY s fanoušky na dlouhé roky rozloučili. Až na podzim 2008 se členové kapely znovu sešli ve studiu, ovšem čistě za účelem nahrání dvou skladeb pro reedici „Severed Survival“. Reunion se začal řešit až v létě 2009, přičemž roku následujícího se fanoušci konečně mohli nabažit nové studiové nahrávky („The Tomb Within“) a rozjely se koncerty. Něco končí a něco začíná. Návratem AUTOPSY totiž skončila existence ABSCESS, kteří vyplnili „patnáct hluchých let“.
Prozatím posledním studiovým albem na sebe AUTOPSY upoutali pozornost už v roce 2014, avšak nové skladby se objevily i na EP „Puncturing The Grotesque“ (2017). Letos se AUTOPSY stali tak trochu vizionáři. 7. března odehráli v Chicagu koncert, který je od října zvěčněn na věčné časy v podobě oficiálního živáku „Live In Chicago“, který vyšel na CD, DVD i 2LP. Alespoň slabá náplast za nevydařenou koncertní sezónou. A právě těchto „66 minut hnilobného a hnisavého death metalu“ se stalo výzvou pro sepsání následujícího článku o AUTOPSY.
97. číslo Pařátu s AUTOPSY na titulní straně vyšlo 15. prosince 2020.